x
Aquest lloc web utilitza cookies de tercers exclusivament per recollir dades d'anàlisi. Si continua la navegació o tanca aquest avís, vostè acceptarà el seu ús.
Informació sobre les cookiesPermetre l'ús de cookiesNo permetre les cookies

Curs Bàsic de cuina Saludable
Montse Vallory - Diego de Castro

Dirigit a persones que vulguin:


• Millorar la seva alimentació, formar-se, integrar hàbits de vida saludables

• Comprendre la funció de cada grup d'aliments i en quina proporció es necessiten

• Adquirir les principals nocions de dietètica i nutrició basades en aliments reals

• Aprendre tècniques culinàries per obtenir el màxim profit nutricional

• Descobrir receptes estacionals saboroses amb varietat de sabors, textures i colors

• Comprendre com crear un menú complet i satisfactori que alliberi de desitjos bojos i afartaments

• Revitalitzar i millorar la salut en general

• Tenir criteri a l'escollir els aliments i el material de cuina

• Aprendre a llegir les etiquetes i organitzar un rebost pràctic


Elaboració i degustació de més de 25 receptes estacionals.

La majoria de les receptes són vegetarianes i algunes inclouen proteïna animal.

S'entrega receptari de les principals receptes saludables a la teva cuina diària, lliures de gluten, llet i sucre refinat.


En acabar el curs podràs respondre a totes aquestes qüestions i les que ens plantegis:

Quines són les claus per a un estil de vida saludable?

Em van millor els aliments crus o cuits?

Com torrar les llavors al punt sense cremar-les?

¿Superfoods: moda o necessitat? com identificar qualitat, origen, certificats

Com preparo els llegums perquè no em donin gasos?

¿Peix sa o peix malalt? com seleccionar peix de qualitat

Quines paelles utilitzo?

Realment he de remullar els cereals, llegums i llavors?

Prebiòtics: ¿quins són els aliments favorits de la microbiota o flora intestinal?

Si tinc sensibilitat al gluten puc menjar civada?


Temari

1. Introducció a una alimentació equilibrada i saludable

2. Criteris per a una bona selecció d'aliments reals

• què hauries d'incloure al teu plat cada dia

Plant-based: denominador comú en les tendències alimentàries saludables

3. Regles d'or per compondre els teus plats

4. Proteïna, animal - vegetal (més enllà de crear estructures, funció biorreguladora i de defensa)

5. Fonts d'energia saludables: hidrats de carboni complexos, endolcidors recomanables

6. Greixos bons i greixos dolents

7. Aliments medecina, algues, ferments i súper aliments


Viu un abans i un després en la teva forma de alimentar-te

El nostre lema: Màxim Profit Nutritiu - Mínim Esforç Culinari

La nostra fórmula: teoria nutricional clara + cuina demostrativa + degustació


Curs de 21 hores, en 7 classes de 3 hores


1 hora teòrica i 2 hores de cuina demostrativa amb degustació


Horari

Dimarts de 17h - 20h

Properes dates Tardor 2018: 30 d'octubre - 11 de desembre

30 octubre, 6, 13, 20, 27 de novembre, 4, 11 de desembre


Preus

• Preu del curs: 457 €

• Descompte del 10% per inscripcions prèvies a 10 setembre 2018: 407 €

En realitzar aquesta activitat et lliurarem un val de 5 € per gastar en productes de la botiga. *Consultar condicions del Val.


Montse Vallory - Diego de Castro

Montse Vallory

Chef graduada en el Natural Gourmet Institute, durante 5 años ha publicado sus recetas semanalmente en la revista digital Etselquemenges.

montsevallory.com

Diego De Castro  

Dietista especializado en Nutrición Celular Activa y Coach Nutricional. Apasionado divulgador de una alimentación consciente basada en la comida real. 

diegodecastro.es

Ho sentim però en aquests moments no hi ha cap data disponible.
Comparteix a:
Subscriu-te a la nostra newsletter
I rep al teu correu electrònic les nostres novetats